

Megtörtént eset
Amit a mai cikkemben leírok, az egy velem megtörtént eset melyet a gépjármű kárrendezés szolgáltatásunkkal eltudtam volna kerülni.
2007-ben történt, a biztosító nevét nem írom le, azóta már megszűnt.
Akkoriban egy szalonból vásárolt gépkocsi tulajdonosa voltam, mely a baleset idején 3 hetes volt.
Egy torlódásban álltam a kocsimmal, mikor az előttem álló gépkocsi vezetője úgy gondolta, hogy más úton próbálja meg kikerülni a dugót, ezért el kezdett tolatni. Mivel figyelmetlen volt, nekiment a kocsim jobb elejének. A kocsi vezetője a kék-sárga baleseti bejelentőn elismerte a felelősségét a baleset bekövetkeztéért. Biztos ami tuti azért hívtam a Rendőrséget is, mert a vezető bizonytalan volt a döntésében. Mivel viszont elismerte a felelősségét, ezért a rendőrök nem tettek feljelentés ellene, csak egy jelentést írtak.
Ezután bementem a vezető biztosítójához, ahol bejelentettem a káreseményt. A biztosítónál megtartották a kárszemlét, majd az ügyintéző tájékoztatott, hogy a gépkocsi vezetőnek egy nyilatkozatot küldenek ki. Ezt már nem annyira értettem, hogy erre mi szükség, de mivel az ügy egyértelmű volt, és optimista voltam hát nem foglalkoztam vele. Kb 2 hét múlva értesítettek a biztosítóból hogy a vezető a nyilatkozaton már nem ismerte el a felelősségét, ezért a biztosító nem téríti meg a káromat. Ezt hallva bementem a Rendőrségre és azonnal megtettem a feljelentést, ahol Határozatot hoztak a felelősség megállapításáról. Ezt el is küldték a vezetőnek, nekem pedig egy igazolást adtak. A biztosító munkatársa a Rendőrségi igazolásra tájékoztatott, hogy ez a biztosítót “nem érdekli”.
Erre már nagyon-nagyon felment bennem a pumpa, mert mi az hogy egy hivatalos Hatóság a RENDŐRSÉG hivatalos VÉGZÉSE – irata, melyet a törvény nevében hozz, nem érdekli azt a vállalkozást, melynek ezt fel kell használnia, alkalmaznia kell a kártalanítási eljárása során, és erre kormányrendelet kötelezi is. Ez után írtam egy szép levelet a biztosító ügyvezető igazgatójának, melyben többek között jogszabályokra hivatkozva kérdéseket tettem fel, majd tájékoztattam, hogy Kikhez fogok fordulni jogorvoslatért. Kb 1 hét telt el a levél elküldésétől, mikor telefonáltak a biztosítótól, hogy megkezdik a kártalanításomat. Innentől pedig már simán mentek a dolgok.
Több mint 1 hónapba telt mire a kártalanítás elkezdődött.
Nálunk ez nem fordulhat elő!
Magyarországon működő összes biztosító szerződött partnere vagyunk!
Ezért a javítást rögtön megtudjuk kezdeni a kárszemlét követően a kárösszeg megérkezése előtt. Rögtön csere autót biztosítunk, és az ilyen jellegű stresszt idegeskedést sem kell átélni, melyben részem volt.
A képeket azért raktam egybe, mert ezeket kerültem volna el 🙂